میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 19 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/10/08 - 08:17
  • 992
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZKC
به مناسبت روز پرستار صورت گرفت:

تقدیر امام جمعه شهرستان آران و بیدگل از پرستاران

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، با پرستاران حوزه سلامت این شهرستان دیدار و از این عزیزان تقدیر کرد.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، با پرستاران حوزه سلامت این شهرستان دیدار و از این عزیزان تقدیر کرد.



به گزارش وب دا، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی ضمن تشکر از پرستاران، اظهار داشت: پرستاران زحمتکش ترین قشر جامعه هستند که همواره باید از خدمات این قشر تقدیر گردد زیرا ما مدیون تلاش و زحمت این عزیزان هستیم.



وی، با اشاره به ولادت حضرت زینب(س)، گفت: پرستاری جایگاه والایی در جامعه دارد و نامگذاری ولادت با سعادت این بانوی مکرم به‌عنوان روز پرستار افتخاری بزرگ برای جامعه پرستاری است.



امام جمعه آران و بیدگل، از خودگذشتگی، تعهد، صداقت و مهربانی را از ویژگی‌های بارز پرستاران عنوان کرد و گفت: پرستاری در مکتب و نظام اسلامی دارای جایگاه والا و گرانقدری است.



دکتر باقری سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز در این دیدار، به صورت مختصر به برنامه های آتی حوزه سلامت اشاره کرد و بر تعامل و همکاری بیشتر مسئولین شهرستان جهت هموار شدن مسیر ها برای رسیدن به شرایط مطلوب و روزهای قبل از کووید 19 تاکید نمود.



مصطفی قربانی مسئول مرکزحوادث و فوریتهای پزشکی شبکه نیز در این دیدار گفت: همکاران ما با وجود همه سختی‌ها و دشواری‌ها، به پرستار بودن خود افتخار می‌کنند و عاشق خدمت به بیماران هستند.



لازم به ذکر است: همچنین نمایندگانی از بیمارستان سیدالشهداء (ع)، اورژانس امام، مرکز تشخیص کووید 19 شهید ساکنی و فوریت های ۱۱۵ نیز در این نشست حضور داشتند و به بیان مشکلات و چالش های شغلی خود پرداختند.



در پایان این دیدار از خدمات کلیه پرستاران مراکز بهداشتی و درمانی در کنترل و مبارزه با ویروس کووید 19 با اهداء لوح تقدیر و گل و هدایایی تجلیل شد.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1297
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین