میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/02/26 - 14:27
  • 275
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZGS
در نشست شورای تامین بهداشت روان دانشجویان دانشگاه:

تاکید بر گسترش و در دسترس بودن خدمات مشاوره و روان شناختی

رئیس دانشگاه، ضمن تاکید بر پیشگیری، درمان و ارتقاء سطح سلامت روان دانشجویان، خواستار گسترش و در دسترس بودن خدمات مشاوره و روان شناختی شد.

رئیس دانشگاه، ضمن تاکید بر پیشگیری، درمان و ارتقاء سطح سلامت روان دانشجویان، خواستار گسترش و در دسترس بودن خدمات مشاوره و روان شناختی شد.


دکتر سید علیرضا مروجی در نشست شورای تامین بهداشت روان دانشجویان دانشگاه اظهار داشت: توجه بیشتر به موضوع سلامت روان، پیش نیاز پویایی و سلامت جامعه دانشجویی است.


دکتر حمید رضا گیلاسی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز در این نشست، بررسی سلامت روانشناختی، ارائه گزارش عملکرد اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان و بررسی وضعیت روانشناختی و رفاهی دستیاران را از جمله اهداف این جلسه برشمرد.


 دکتر سیدعلیرضا طلایی مدیر دانشجویی دانشگاه نیز، گزارشی از آمار دستیاران ارائه نمود و در ادامه حسین بیغم سرپرست اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه ضمن ارائه اهم فعالیت های انجام شده این اداره، اظهار داشت: در یکسال گذشته ۳۴۱مورد مشاوره حضوری و تلفنی، پنج وبینار  آموزشی روانشناختی، انجام طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان جدیدالورود، پیگیری وضعیت تحصیلی دانشجویان و .... به همت اداره مشاوره دانشگاه انجام شد.


گفتنی است: اعضا حاضر در جلسه به بحث و بررسی در مورد وضعیت روانشناختی رفاهی، معیشتی و ... دستیاران و سایر دانشجویان دانشگاه پرداخته و پیشنهاداتی در خصوص ارائه خدمات بیشتر به این دانشجویان ارائه کردند.


لازم به ذکر است: جلسه شورای تامین بهداشت روان دانشجویان با حضور رئیس دانشگاه و سایر اعضاء روز شنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در سالن شهید دکتر زارع ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1636
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین