میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/11/10 - 08:26
  • 1214
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZQj
در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه؛

بر انجام طرح های پژوهشی و کاربردی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تاکید شد

در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه، بر انجام طرح های پژوهشی و کاربردی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تاکید شد.

    در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه، بر انجام طرح های پژوهشی و کاربردی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تاکید شد.


به گزارش وب دا، ششمین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور رئیس دانشگاه، کلیه اعضاء و دکتر روح الله صنعتکار از ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در تاریخ هفتم بهمن ماه جاری در سالن شهدای ستاد مرکزی برگزار شد و اقدامات و عملکرد این شورا تشریح و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.


این گزارش حاکیست: اعضاء در این جلسه پیشنهادات خود را در مورد اقدامات سال آینده بیان کردند و در این راستا به بحث و گفتگو پرداختند.


دکتر صنعتکار نیز در این جلسه، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط ستاد احیاء امر به معروف شهرستان را ارائه و پیشنهاداتی نیز در جهت اجرای این فریضه مهم ایراد کرد.


ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد شورا از ابتدای سال جاری، برگزاری کنگره امر به معروف و نهی از منکر در نیمه دوم سال ۱۴۰۰، انجام پژوهش های کاربردی پیرامون امر به معروف و نهی از منکر در سطح دانشگاه، برگزاری نمایشگاه مجازی، معرفی کتب مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، شعر، نثر، پوستر و کلیپ در مورد امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در فضای آموزشی، بهداشتی و درمانی و..... از جمله موارد پیشنهادی در سال آینده بود.


    شایان ذکر است: در این جلسه از فعالان و رابطین حوزه امر به معروف واحدهای دانشگاه تقدیر و تشکر شد


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1416
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین