میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/03/26 - 08:34
  • 361
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZMT

با رعایت دقیق پروتکل بهداشتی و درمانی در واقع زمینه ساز ورود کشور به موج پنجم کرونا نباشیم

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: با رعایت دقیق پروتکل بهداشتی و درمانی در واقع زمینه ساز ورود کشور به موج پنجم کرونا نباشیم.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: با رعایت دقیق پروتکل بهداشتی و درمانی در واقع زمینه ساز ورود کشور به موج پنجم کرونا نباشیم.


به گزارش وب دا، دکتر اسماعیل بایبوردی در سی امین آیین پویش ره سلامت در کاشان، از مردم این منطقه خواست با رعایت پروتکل ها حوزه سلامت را یاری کنند.


وی، به زحمات و ایثار پرسنل حوزه بهداشت و درمان در 14 ماهه شیوع ویروس کووید 19 اشاره کرد و افزود: وظیفه همه ماست هر آنچه توان داریم به این حوزه کمک کنیم.


دکتر بایبوردی، با اشاره به افتتاح بیمارستان ثامن الحجج (عج) آران وبیدگل، افزود: این بیمارستان 120 تخت مصوب دارد که هم اکنون 86 تخت به بهره برداری رسید.


وی، با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: خواسته خیرین و مردم راه اندازی کامل این بیمارستان است.


فرماندار آران و بیدگل یادآور شد: حفظ جان و نان مردم وظیفه ماست و صیانت از جان، صیانت از آراء، تامین ارزاق و مایحتاج عمومی مردم، نظم و امنیت عمومی و تحقق حقوق شهروندان را از جمله وظایف در بحث انتخابات عنوان کرد.


فرماندار ویژه شهرستان کاشان نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات وزیر بهداشت گفت: در شهرستان کاشان در یکسال  و اندی که بیماری کرونا شیوع شده با تمام قدرت بازرسی های بهداشتی از دستگاه های دولتی، اصناف و بازار انجام شده و حمایت های لازم را از مشاغل آسیب دیده داشته ایم.


علی اکبر مرتضایی، در ادامه خواهان تسریع در پروژه های مرتبط با بخش درمان در کاشان شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1698
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین