میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/08/17 - 07:48
  • 273
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZDY
رئیس دانشگاه عنوان کرد:

اهمیت فناوری اطلاعات در بهره وری سازمان

رئیس دانشگاه، بر اهمیت فناوری اطلاعات در بهره وری سازمان به ویژه در حوزه سلامت تاکید کرد.

رئیس دانشگاه، بر اهمیت فناوری اطلاعات در بهره وری سازمان به ویژه در حوزه سلامت تاکید کرد. 


به گزارش وب دا، دکتر سید علیرضا مروجی در مراسم اختتامیه پروژه مهاجرت رایانه های دانشگاه به ویندوز 10 اظهار داشت: فناوری اطلاعات در اجرای فرآیندهای اداری، آموزشی و خدمات سلامت جایگاه مهمی را داراست. 


وی، ضمن تشکر از زحمات کارشناسان این حوزه به خصوص جهت اجرای موفق پروژه مهاجرت به ویندوز 10، از کلیه پرسنل دانشگاه بخصوص کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات خواست در اجرا و استقرار سامانه جدید اتوماسیون مکاتبات دانشگاه (دیدگاه) همکاری نمایند. 


مدیر مرکز آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه علوم پرشکی کاشان، با اشاره به اهمیت ارتقا زیرساخت های فناوری اطلاعات دانشگاه و ضرورت اجرای این پروژه در دانشگاه ادامه داد: این پروژه طی دو سال و با بیش از بیست هزار نفرساعت کار کارشناسی، اجرایی و پشتیبانی و با بودجه ای بیش از 110 میلیارد ریال با همکاری همه واحد های ستادی، پشتیبانی و فنی دانشگاه به سرانجام رسید. 


دکتر احسان نبوتی، ضمن تشکر از همکاری و همراهی اعضای هیئت رئیسه و سایر مدیران دانشگاه با این مرکز در اجرای هرچه بهتر و سریع تر این پروژه مهم افزود: اجرای این پروژه در شرایط سخت درگیری دانشگاه های علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان با بیماری کرونا جزء با تعامل و برنامه ریزی و همت جهادی همه بخش های دانشگاه امکان پذیر نبود. 


مهندس مریم یزدانی مدیر اجرایی این پروژه نیز در این نشست، ضمن تشکر از همکاری صمیمانه و خالصانه کارشناسان رایانه واحدهای دانشگاه گفت: این پروژه در سه فاز کارشناسی، اجرایی و پشتیبانی انجام و در فاز اجرایی این پروژه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری به بیش از سه هزار رایانه دانشگاه ارائه شد.


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1975
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین