میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/04/14 - 12:07
  • 354
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZD5

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی کاشان با دامپزشکی استان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان از امضای تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اداره کل دامپزشکی استان اصفهان خبر داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان از امضای تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اداره کل دامپزشکی استان اصفهان خبر داد.


 


دکتر کورش ساکی افزود: این تفاهم نامه با هدف انجام پژوهش و مشاوره های علمی، ترویجی و آموزشی جهت حل مشکلات و معضلات مرتبط بین دو بخش و ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه و به طور کلی ارتقاء سلامت جامعه منعقد شده است.


 


به گفته وی، در این تفاهم نامه که از سال جاری آغاز و به مدت 4 سال اعتبار دارد و پس از آن قابل تمدید می باشد مسائل مشترک بین دانشگاه و دامپزشکی در حوزه سلامت مردم منطقه بررسی و در کلیه زمینه های علمی، تحقیقاتی و آموزشی مشارکت و همکاری صورت می پذیرد.


 


وی تصریح کرد: این تفاهم نامه در راستای اجرای سند « چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 » و سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی و به جهت بهره مندی پیوسته و نهادمند از خرد جمعی و ضرورت همکاری بین مراکز علمی آموزشی، پژوهشی و اجرایی منعقد شد.


 


وی اظهار داشت: بالا بردن کمیت و کیفیت فعالیتها و برنامه های مشترک و همچنین افزایش بهره وری با انتقال دانش و یافته های تحقیقاتی به عرصه اجرا و به منظور ایجاد هماهنگی و یکپارچه سازی در امر سیاستگذاری، هدایت، حمایت اعتباربخشی و نظارت بر آموزش های کارشناسان و بهره برداران از دیگر اهداف این تفاهم نامه می باشد.




 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2545
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین