میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/08/17 - 14:33
  • 547
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zub
معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه خبر داد:

اعطای گرنت و حمایت مالی به طرح های تحقیقاتی "جوانی جمعیت و حمایت از خانواده"

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، از اعطای گرنت و حمایت مالی به طرح های تحقیقاتی "جوانی جمعیت و حمایت از خانواده" خبر داد.

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، از اعطای گرنت و حمایت مالی به طرح های  تحقیقاتی «جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر غلامعلی حمیدی، با اشاره به قسمتی از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «یک جایی خواندم- که میگویند آقا! پیری جمعیّت اشکالی ندارد! چطور اشکالی ندارد؟ یکی از پرفایده‌ ترین ثروتهای یک کشور، جمعیّت جوان در یک کشور است»، گفت: معاونت تحقیقات و فناوری  در این راستا و به مناسب هفته پژوهش، به سه طرح برتر در این حوزه،   سه گرنت تحقیقاتی (یکصد میلیون ریالی) اختصاص خواهد داد.

وی در ادامه افزود: جمعیت جوان و سرمایه انسانی به عنوان یکی از عوامل مهم  اقتدار و ازمهمترین ارکان موثر بر توسعه هر کشوری است که از اهمیت خاصی برخوردار بوده و بستر خلاقیت و پویایی در ابعاد مختلف توسعه اقتصادی- اجتماعی را برای آن کشور فراهم می‌نماید. کشور ما سالها از جمعیت جوان برخوردار بوده و لازم است این ثروت حیاتی حفظ و تقویت گردد.

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه تصریح کرد: این معاونت تمام تلاش خود را در این خصوص به کار می‌گیرد.

لازم به ذکر است: روش ارسال پروپوزال به شکل  ثبت در سامانه پژوهان و ارائه کد رهگیری به دفتر نظارت و ارزشیابی طرحهای تحقیقاتی دانشگاه داخلی: ۳۵۰۲- سرکار خانم ریحانه ابراهیمی می‌باشد.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2879
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین