میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/10/23 - 12:29
  • 789
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZPD

اجرای پروژه مهاجرت به ویندوز ۱۰ در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی

پروژه مهاجرت به ویندوز 10 در کلیه بخش های اداری، درمانی و آموزشی بیمارستان شهید بهشتی در حال اجرا می باشد.

پروژه مهاجرت به ویندوز 10 در کلیه بخش های اداری، درمانی و آموزشی بیمارستان شهید بهشتی در حال اجرا می باشد.


به گزارش وب دا، دکتر احسان نبوتی، در بازدید از اجرای این پروژه در این مرکز اظهار داشت: این بیمارستان با حدود 450 کامپیوتر دارای بیشترین تعداد کامپیوتر در میان واحدهای دانشگاه (اعم از مراکز آموزشی، بهداشتی، درمانی و اداری) می باشد.


مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه افزود: علیرغم اینکه برخی از بخش های این مرکز مشغول خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کووید-19 می باشد، کلیه سیستم های کامپیوتری آن از لحاظ سخت افزاری، نرم افزاری و سیستم عامل ارتقا خواهند یافت.


وی تصریح کرد: پروژه مهاجرت به ویندوز 10 یکی از پروژه های زیربنایی در حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه است که فراهم کننده بستر اجرای سایر پروژه های مبتنی بر فن آوری اطلاعات از جمله به روز رسانی و ارتقا قابلیت های سامانه هایی چون HIS، اتوماسیون اداری، آموزش مجازی، نسخه نویسی الکترونیکی، پرونده الکترونیکی سلامت، تله مدیسین، پورتال سازمانی، لاگ بوک دانشجویان، سامانه های بر بستر شبکه دولت و شبکه ملی اطلاعات و ... در دانشگاه می باشد.


 دکتر نبوتی یادآور شد: از زمان شروع فاز مطالعاتی این پروژه تاکنون حدود یک سال می گذرد و بیش از 9400 نفر ساعت کار فنی، اجرایی و اداری انجام شده است.


وی، با اشاره به اینکه در حال حاضر این پروژه در فاز اجرایی بیش از 50 درصد پیشرفت داشته است، اظهار امیدواری کرد: طبق برنامه زمانبندی تا آخر فروردین 1400 به اتمام برسد.


 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1358
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین