میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 19 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/10/02 - 12:16
  • 1348
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZqC

آیین گرامیداشت روز پرستار در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان برگزار شد

آیین گرامیداشت روز پرستار با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولین در محوطه مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان به منظور تقدیر از پرستاران نمونه برگزار شد.

    آیین گرامیداشت روز پرستار با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولین در محوطه مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان به منظور تقدیر از پرستاران نمونه برگزار شد.


به گزارش وب دا، دکتر سید علیرضا مروجی در این مراسم، این روز را به تمام پرستاران، اساتید و دانشجویان این حوزه تبریک عرض کرد.


وی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت افزود: این شهدا مظلومانه برای سلامت مردم در این روزهای سخت شیوع ویروس کووید 19 تلاش و فداکاری کردند.


دکتر مروجی، با بیان اینکه می‌طلبد تمام آحاد جامعه با همکاری لازم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زنجیره این ویروس را قطع کنند، افزود: این کار بزرگ ‌ترین کمک و هدیه به کادر بهداشت و درمان است.


رئیس دانشگاه، با اشاره به حساسیت بالای شغل پرستاری به علت ارتباط مستقیم با جان انسان ها ادامه داد: پرستاری در تراز عبادات درجه اول و بهترین باقیات الصالحات محسوب می شود.


لازم به ذکر است در این مراسم از 32 نفر از پرستاران این مرکز که به عنوان کادر نمونه در سال 1399 انتخاب شده بودند، با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.


شایان ذکر است همچنین در پایان این مراسم با همکاری هیات زینبیه کاشان از کادر درمانی این مرکز که نام آنها زینب بود، با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.


لازم به ذکر است در اولین ساعات روز پرستار، با مشارکت موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) راوند کاشان نیز با اهدا شاخه گل از کادر درمانی این مرکز تشکر و قدردانی به عمل آمد.


 


     

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1279
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین