میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/12/01 - 14:54
  • 1527
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Ztya
به همت خیر سلامت حاج سید محمد علی امامت:

ساختمان غربالگری سرطان و درمان بیماری‌های خاص در کاشان افتتاح شد

به همت خیر سلامت حاج سید محمد علی امامت، ساختمان غربالگری سرطان و درمان بیماری‌های خاص (هموفیلی، تالاسمی و ...) با حضور رئیس دانشگاه، مدیر کل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمعی از مسئولین و خیرین در کاشان امروز مورخ 1/12/1401 افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه در این مراسم گفت: این مرکز در عرصه 320 متر مربع با زیربنای یک هزار متربع در سه طبقه با هزینه حدود 350 میلیارد ریال به همت خیر سلامت حاج سید محمد علی امامت  احداث گردیده است.

دکتر کورش ساکی در ادامه، با اشاره به اینکه هر فردی از نظر جسمی روحی - روانی به مرور زمان سیری را طی می کند، افزود: سیر جسمی قابل رویت است، در بعضی از افراد خصوصیات خلقی و جسمی باهم همراه است اما در بعضی از افراد خصوصیات خلقی و جسمی باهم همراه نیست.

وی، با اشاره به اینکه منیت در دوران کودکی بسیار زیاد است، تصریح کرد: با افزایش سن این منیت کاهش می یابد و فرد بیشتر به دیگران و کمک به انسان ها توجه می کند.

رئیس دانشگاه، با بیان اینکه خداوند در" سوره مبارکه البقرة آیه ۳  الّذین یؤمنون بالغیب ویقیمون الصّلاة وممّا رزقناهم ینفقون "(پرهیزکاران) کسانی هستند که به غیب [آنچه از حس پوشیده و پنهان است‌] ایمان می‌آورند؛ و نماز را برپا می‌دارند؛ و از تمام نعمتها و مواهبی که به آنان روزی داده‌ایم، انفاق می‌کنند، اظهار داشت: برخی انسان ها به جایگاهی میرسند که چیزی برای خود نمی خواهند و هرآنچه که دارند را انفاق می کنند همان چیزی که در منطقه کاشان توسط خیرین اتفاق می افتد، همان کاری که حاج سید محمد علی امامت خیر بزرگوار و خانواده محترمشان انجام می دهند.

وی، با اشاره به اینکه اگر  قدمی خدایی نباشد، به انجام نمی رسد، از زحمات این خانواده خیر گرامی تقدیر و اظهار امیدواری کرد: خیرین گرامی، حوزه سلامت را در ساخت بیمارستان بقیه الله اعظم (عج) یاری رسانند.

 مهندس محمد جواد حیدری پور مدیر کل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از خانواده خیر گرامی حاج سید محمد علی امامت، گفت: کاشان معروف به کار خیر است و در این زمینه قدمت دیرینه دارد.

حاج سید علیرضا لاجوردی عضو مجمع خیرین سلامت کاشان  نیز در این مراسم، به فعالیت ها و اقدامات خیرخواهانه خیر گرامی حاج سید محمد علی امامت اشاره کرد و احداث کتابخانه تخصصی و پژوهشی و اهدا بیش از 30 هزار نسخه کتاب، بنای زائر سرا در مشهد مقدس برای اسکان و پذیرایی زوار بی بضاعت، اطعام نیازمندان و خانواده های بی بضاعت، کمک به صندوق های قرض الحسنه مساجد، کمک به حوزه سلامت و... را  از جمله فعالیت های خیرخوانه این خانواده خیر پرور  امامت برشمرد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 14050

تصاویر

ساختمان غربالگری سرطان و درمان بیماری‌های خاص در کاشان افتتاح شد ساختمان غربالگری سرطان و درمان بیماری‌های خاص در کاشان افتتاح شد ساختمان غربالگری سرطان و درمان بیماری‌های خاص در کاشان افتتاح شد ساختمان غربالگری سرطان و درمان بیماری‌های خاص در کاشان افتتاح شد
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین