میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 06 مهر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1403/05/31 - 10:42
  • 283
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZDVS

برگزاری آیین بزرگداشت هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر

مراسم بزرگداشت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر به میزبانی واحد خانواده در تالار سلامت معاونت بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم بزرگداشت هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر با حضور معاون فنی معاونت بهداشت و رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان، معاون اجرایی مرکز بهداشت شهرستان کاشان، مدیر گروه اطفال، رابطین سلامت ادارات، کارشناسان شیر مادر کمیسیون ها و مراکز مشاوره شیردهی، کارشناسان ستادی حوزه معاونت بهداشت و رابطین برنامه کودکان و نوزادان در مراکز و پایگاه های بهداشتی و خانه های بهداشت روز گذشته(30 مردادماه) در تالار سلامت معاونت بهداشت برگزار شد.

 

معاون فنی معاونت بهداشت در این مراسم با اشاره به شعار سال 1403 «حمایت همه جانبه ترویج تغذیه با شیرمادر برای همه» در خصوص اهداف هفته جهانی تغذیه با شیر مادر و اهمیت تغذیه با شیر مادر در حفظ و ارتقاء سطح سلامت کودکان و مادران مطالبی بیان کرد.

 

دکتر مرتضی پنجه شاهی با اشاره به اقدامات و فعالیت های انجام شده برای ارتقای شاخص تغذیه با شیر مادر در حوزه بهداشت، به تشریح برخی از مواد مهم قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حمایت از مادر و شیرخوار پرداخت.

 

دکتر داوود خیرخواه مدیر گروه اطفال نیز در خصوص مزایای شیرمادر و فراهم کردن امکانات لازم برای شیردهی مادران شاغل در محیط های کاری به سخنرانی پرداخت.

 

همچنین ملیحه کاشفی مشاور دانشگاهی شیر مادر در خصوص قوانین شیر مادر و اهمیت اجرای آن در ادارات مطالبی بیان کرد.

 

گفتنی است، در پایان  این مراسم که به همت گروه جوانی جمعیت و سلامت خانواده معاونت بهداشت و مرکز بهداشت شهرستان کاشان برگزار شد، از کارشناسان شیر مادر کمیسیون ها و مراکز مشاوره شیردهی و مادران شیرده شاغل در مراکز بهداشتی تقدیر به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 131764

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین