مراجعین محترم؛

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان به آگاهی مراجعین محترم می رسد:

  • هدف از توافق نامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط دانشگاه برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
  • این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روش‌های نظارت و مسئولیت‌های دانشگاه را در صورت لزوم مشخص می‌کند.

مسئولیت و تعهدات:

1- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش پرسش و پاسخ و یا بخش تماس با ما یا برای ثبت شکایات از طریق سامانه ثبت شکایت به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.

2- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با رئیس دانشگاه به قسمت  (ارتباط با رئیس دانشگاه) و سایر حوزه ها به صفحه ارتباط با مدیران مراجعه فرمایید.

3- سامانه ملی 190  به منظور پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بهداشتی درمانی هموطنان عزیز بشرح ذیل مهیا و بصورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات شما عزیزان خواهد بود.

  • طرح شکایت یا مشکلات مربوط به اورژانس 115
  • ارائه شکایات در زمینه بهداشت محیط ،بهداشت حرفه ای و طب کار
  • دریافت مشاوره دارویی و یا اعلام مشکلات تامین دارو
  • طرح مشکلات مربوط به پذیرش و رسیدگی به بیمار
  • طرح شکایات بیش دریافت پزشکان و یا مراکز بهداشتی درمانی

4- درصورت نیاز به دسترسی به شماره تماس هریک از واحدهای تحت پوشش دانشگاه می توانید از طریق تارنمای دانشگاه و قسمت راهنمای تماس اقدام نمایید.
5- جهت آشنایی با خدمات قابل ارائه در هر بخش می توانید از طریق منوهای موجود در صفحه اصلی سایت دانشگاه به وبگاه مربوطه همان قسمت مراجعه نمایید.
6- تارنمای دانشگاه علوم پزشکی کاشان در صورت عدم وجود مشکل مخابراتی بصورت شبانه روزی در دسترس شما عزیزان می باشد. تلاش خواهد شد بروزرسانی های فنی وبسایت در کمترین زمان ممکن بر روی وبسایت اعمال گردد.
7- تلفن پیامگیر 03155450999 (روابط عمومی) و سامانه پیامک 30001423 آماده دریافت نظرات و پیشنهادات هموطنان عزیز می باشد.
8- به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده به متقاضی اعلام گردد.